नमस्ते ! यो ब्लगमा तपाँइ लाई स्वागत छ ! www.subashmagar.blogspot.com म र मेरो रोजाइ..... सुबास आले मगर !!!.

Friday, August 10, 2012

ट्विटर का कुरा


ट्विटर  के हो भन्नि कुरा त पैले नै दाजु प्रभात र आकार ले लेखी सक्नु भएको छ जुन यहाँ बाट पढ्न सक्नु हुन्छ [प्रभात दाजुको फेसबुक र ट्विटर ] [आकार दाजुको   ट्विटर : फलो र अनफलो] हुन त ट्विटर मा हुने सबै कुरा हरु मेरो लागी महत्त्वपूर्ण छन तेस्मा पनि बढी नै मन परेर आर.टि. र फेबरेट गरिएका मेरा कुरा हरु यहाँ प्रस्तुत गरेको छु [केहि मात्र]


neeze @My_Daddy_ नसा मलाई मन पर्छ किनभने नसा ले बेहोस बनाउछ, बेहोस मै छाडी देउ मलाई नत्र तिम्रो याद आउँछ! #Madira

Subash Magar @subashmagar  यो भोक भन्नि चिज लाई के कुरा मा रिस उठ्छ होला म सँग रिसाए पनि हुन्थ्यो नि कैले भोक लाग्दैन थियो कि :P

rabin pokharel @rabin00  म चाँही अब एकछिन बासुरी बजाउनु पर्‍यो , एकदुइ जना गोपिनी फसिहाल्छन कि
Subash Magar @subashmagar  चन्द्रमा को प्रकाश ले चम्किने तिमी रात को सन्नाटा लाई छिचोल्दै बिहानि को मिर्मिरे मा कता हरायोउ #मेरी तारा

Subash Magar @subashmagar  चन्द्रमा दाहिना तिमी लाई नै परेछन मैले हारी रँहे तिमी ले जिती रय्हेउ

Subash Magar @subashmagar सबैले देखने सपना एउटै हुँदैन फरक सपना देख्दैमा फरक बाटो आपनाउनु हाम्रो मुर्खता हो

pawan kc @wildthanhaze  धेरै छन् सपनाहरू मनमा तर संकोचमा छु जिन्दगीको डोरी चाँडो चुडिन्छ की भनेर

pawan kc @wildthanhaze  तिम्रो सुन्दरतालाई आखामा कैद गरेर मनमा तस्बिर कोर्न मन थियो तर तिमी अर्कैको नासो रहेछौ :)



रबिन्द्र अर्याल @agyatrabi  हैन यी केटीहरुले बुडेस काल को लागि FB मा जवानी save गरेकाहुन क्यारे ...कति हुन् फुटा ..पनि राम राम

@KhullaManch प्रजातन्त्र ल्याउदा भ्रस्ट नेता हरुले मेरै छातीमाथि रजाईगरे ,मैले सहिदिए आज फेरी गणतन्त्र भन्दै मेरो गर्भ माथि खुरी खेल्दै छन

Beer Engine @BeerEngine  बाबुरामलाई काम गर्न दिने र बाबुरामलाई काम गर्न नदिने दुबै देशका शत्रु हुन। :))

Subash Magar @subashmagar  समय को चक्र एकनास ले घुम्छ तिमी सँग होस या म सँग केबल घुम्न जान्नु पर्छ

Krishna Guragai @kguragai  पहिलोपल्ट १५ बर्षको उमेरमा टिभी, १७ बर्षको उमेरमा गाडी र कम्प्युटर देखे भन्यो भने मान्छे हास्छन ! गाउमा जन्मिनु हुर्कनुको मज्जा नै यहि हो :)

Akash Shrestha @akash_shrestha  एक छाक खाने: योगी, दुई छाक खाने: भोगी, तीन छाक खाने: रोगी, मागेर खाने: जोगी, लुकाएर खाने: लोभी, बाडेर खाने: साथी, कमाएर खाने: सबैभन्दा जाति.

Abish Adhikari @abishadh  हामी नेपाली। ट्राफिकले सिट बेल्ट हाम्रो सुरक्षाको लागी लगाऊ भन्छ। हामी ट्राफिकलाई नै झुक्काउन नक्कली सिट बेल्टले काम चलाउछौँ। :D

Abish Adhikari @abishadh  'चालिस साले म ड्राइभर बनें, तपाई डाक्टर बन्नु भएछ । अरु कोही डाँका पनि बनेका होलान्... सायद जिन्दगीमा लेखेकै भोग्नु पर्ने रहेछ..'

Subash Magar @subashmagar  भाग्य मा नै प्रदेश लेखे पछी स्वदेश लाइ सम्झी के रुनु~ दुख काट्नु आखिर छदैछ तेस्मा पनि आशु ले के मुख धुनु

Subash Magar @subashmagar  किस्मत मे लेखा पर्देश ~वतन को क्या याद कर्ना ~जहाँ बेदर्द हाकिम हो ~वहाँ फरियाद क्या कर्ना !

Subash Magar @subashmagar  आप कि हसी कभी कम ना हो आप्की आन्खो मे कभी आँसु ना हो । मिले जिन्दगी मे हर खुशी आप्को । भले उस खुशी मे हम हो ना हो

Subash Magar @subashmagar  इश्क के रिश्ते कित्ने अजिब होते है । दुर रहेके भि कित्ने करिब होते है, मेरी बर्बादी का गम न करो यारो, ए तो अप्ने अप्ने नसिब होते है । ।

Subash Magar @subashmagar  सपना को पनि डबल रोल हुदो रएछ सपना भित्र सपना देखिन्छ कैले कैले :D

Binod Gautam @bnodg  तिमी बग्छौ मेरो नशामा हात रेटी तिम्रै नाम लेख्न डर लाग्छ तिमी बस्छौ मेरो आँखामा बग्छौकि भनि तिम्रो यादमा रुन डर लाग्छ

दृश्य @Dreeeshya  एकैपल्ट हो त लाईफ पाईने !! कसैले कसैलाई नमार न प्लिज ! ऐना हेर्न लायक त छाड आफ्नो अनुहारलाई

दृश्य @Dreeeshya  म यो झरीमा रोमान्टिक भैराको बेला केहि परको एउटा सुनसान गाँउको पहिरो माथी घर भाका मान्छेहरु पक्कै रोमान्टिक भाछैनन होला

दृश्य @Dreeeshya  समस्याहरु ढोकामा कुरेर बसेका हुन्छन बिहान,आँखा खोलेर हेर्ना साथ उनेरु खुसी हुन्छन, हेर्ने आँखा भने दु :खी

Suraj Kumar Aryal @Chhucho_Keto  तिमीले रुने हरेक आँशुमा रुने प्रण गर्छु, सक्छौ तिमीले मलाइ हरेक पटक आफुसंगै रुवाउन? किनभने म हाँस्न बरु राम्रो संग नजानुला तर रुन पोख्त छु !

Surzee Nepal @saukota_surya  अविछिन्न, निस्तो झरी र मेरो झरीमा भिज्ने "रहर" को जव मेल हुन्छ नि, अनि थाल्नेछ मनमा खुसीयालीको चट्याँग पर्न!! त्यै झरीको यादमा!! :)

narayan पहारी @narayanpahari  नेपाल तिरका नेपाली मात्रै फुर्सदिला हुन्छन भनेको त बिदेश तिरका पनि झन फुर्सदिला हुदा रैछन :D ल जय होस सबैको!

Subash Magar @subashmagar  यि दुइ नयन मा टपल्की रहेका आँशुका थोपा ले मेरो गन्तब्य लाई रोक्न नखोजेको त काँहा होर तर के गर्नु बाध्यता थियो तिमी सँग छुट्नु मा :((

 @milan79266 म एक बोत्तल 'रक्सी' पिएर त्यति नै मात्तिएको हुनछु,जति तिमि, नया 'सारी' 'गहना' म सजिएर मात्तिएकि हुंछौ

Subash Magar @subashmagar  हरियो चुरा ले सजिएर रङगाउदै मेहन्दी ले हात ~ काँहा होलिन को होलिन पर्खी बस्दै मेरो साथ #श्रावन महिना

janatako aabaz @sarkarhukum  मुलाको चाना होइन देश चामलको माना होइन देश टेबुल्को खाना होइन देश श्रीमतिको फाटेको नाना पनि होइन यो त हामी सबैको शान हो पुर्खाको निशान हो ।

 RT “@baraaju: हरेक बाउले उन्नाइस बर्ष पछी आफ्नो छोरोलाई चाकमा लात हानेर घरबाट निकालेसी आधा देश त्यसै बन्छ। परेसी सबैले गर्नु पर्छ :P”

Girish Pokhrel @Dhan_kuta  श्लोक यसरी बिगारेछन् : एक दिन नारद भटि्टमा पुगिगया रक्सी म पिउंछु भनी ब्रम्हा ताहीं थिया बोतल खोसी लिया म पैले पिउंछु भनी ।। जय होस् सबैको ।

 RT @Dreeeshya अर्काको प्रकाश चोरेर मलाई खुसी पारम्ला भनठानेर कुरेर बस्या होला त्यो पाजी चन्द्रमा...

 RT : @jhapaliMailoजन्मै देखी स्वतन्त्र भएर हामीले गर्ब गर्ने के पाएका छौ र केबल नाम मात्र #nepali

Subash Magar @subashmagar  यो समय मुना चिया को हो भनुम भने यहाँ त मुना चिया पाइदैन रएछ लागियो लेप टन टि पिउन #TEATIME

 RT : @pramishadahal म त हरेक पल तिम्रो मन मस्तिकमा छाई रहने छु तिमी म देखि जति टाढा भए पनि तिम्रै आँखामा झाकी रहने छु :)

 RT : @rabimishra वाहियात भाग्य ! जहिल्यै ठट्टा सम्झन्छ मेरा रहर हरुलाई !!

सज्जनबस्ती @ramukhadka  तेलको अभाब भए सरकार जमानी बसेर भए नि तेल किन्थ्यो।मलको हाहाकार छ, सरकारसँग मल किन्ने पैसा छैन रे। तेल काठमाडौंलाई चाहिन्छ,मल चाहिन्न नि त है

0 comments:

Post a Comment

यो लेख तपाईं लाई कस्तो लाग्यो कमेन्ट गर्न नभुल्नुहोला धन्यबाद ।